Kandidatenlijst vastgesteld bij haardvuur streekmuseum Kloosterhaar-Balderhaar

Met trots presenteren wij onze kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022 van de gemeente Hardenberg.

"Zowel onze leden als ook alle kandidaten op de lijst zijn blij met deze lijst die een mooie dwarsdoorsnede laat zien van de gemeente Hardenberg.", aldus het bestuur.

De huidige raadsleden Liam Borger en Madelon Baan hebben aangegeven een lagere positie op de lijst te wensen ivm studie / werk, zij blijven op de achtergrond actief. Andere schaduw-fractieleden, die al een tijdje meedraaien, hebben juist aangegeven hoger op de lijst te willen. En zo is het ook gebeurd.

Naast de nieuwe gezichten zijn we ook blij met een bekend gezicht uit de lokale politiek: Hans Botter komt, na een periode als bestuurslid van VVD Vechtdal mee te hebben gedraaid, terug in de politieke arena.

Met recht kunnen we zeggen dat we klaar zijn om de komende gemeenteraadsverkiezingen goed en vol vertrouwen in te gaan!