Toekomst sportpark de Boekweit

Sportpark de Boekweit is toe aan renovatie. De kleedkamers en kantines van met name voetbalverenigingen van SCD ’83 en SV Dedemsvaart voldoen niet meer aan de eisen van de tijd en ook op gebied van duurzaamheid is een slag te maken door over te gaan naar LED verlichting. Investeringen als deze zijn een goed moment om te bekijken of de huidige locatie toekomstbestendig is.

De gemeenteraad heeft opdracht gegeven aan het College om een eventuele verplaatsing naar locatie Kotermeerstal te onderzoeken.

Haalbaarheidsonderzoek
In opdracht van de gemeenteraad heeft er een haalbaarheidsonderzoek plaatsgevonden. Naar aanleiding van dit onderzoek heeft de VVD-fractie veel reacties mogen ontvangen van voor- en tegenstanders van deze voorgenomen verhuisplannen. Daar zijn wij erg blij mee, want de input van onze inwoners vormt namelijk de basis van onze werkzaamheden in de gemeenteraad.

Online bijeenkomst: uw mening telt!
De vele reacties hebben ons aangezet tot actie. Wij bieden iedereen graag de gelegenheid om input te leveren. Wij organiseren een online bijeenkomst op donderdag 22 april om 20:00 uur. Dit doen we via Zoom.

Voor aanmelden en/of vragen kunt u een e-mail sturen naar: fractie@hardenberg.vvd.nl