Madelon Baan

Madelon (51) groeide op in Twente en woont nu al ruim 25 jaar in Hardenberg. Ze is moeder van vier (bijna) volwassen kinderen en ze werkt fulltime als Manager Geriatrische Revalidatiezorg bij Noorderboog in Meppel. Madelon houdt ervan om in haar vrij tijd te koken, samen te zijn met vrienden en familie en ze houdt van watersport.

Madelon stond op de lijst voor VVD Hardenberg omdat ze vindt dat wanneer je ergens wat van vindt, je niet aan de zijlijn moet blijven staan. Alleen door actief deel te nemen kan je dingen veranderen. “Ik wil me graag inzetten voor een duurzame samenleving voor iedereen. Dat gaat verder dan klimaat. Dat gaat ook over het omkijken naar elkaar en zorgen voor elkaar. De jeugd en ouderen spreken mij het meest aan, aangezien zij vaak niet gehoord worden in de politiek.

Ik wil graag dat wij iedereen in onze gemeente de kansen én de ruimte kunnen bieden zich hier, in de gemeente Hardenberg, te ontwikkelen, te leven en te werken.  Binnen deze gemeente zijn er namelijk veel ideeën en initiatieven die gericht zijn op de toekomst. Ik zie het als uitdaging om te kijken naar hoe we deze initiatieven uit kunnen werken, zodat we samen kansen creëren en de ruimte krijgen om actie te ondernemen. Onze mooie gemeente moet aantrekkelijk zijn en blijven met oog op de toekomst.”

De komende periode 2022-2026 zal Madelon als schaduwfractielid betrokken blijven bij de VVD fractie.